lørdag den 16. marts 2013

Back on spot - or as we call it, blogspot.

Så er jeg tilbage på blogspot hvor jeg startede, efter at have haft min blog hos et andet domæne.
Som jeg skrev i det sidste indlæg på bloggen her, så skulle min blog flyttes over til Payblog.
Efter bloggen var flyttet over, havde jeg ingen header (billedet øverst på bloggen, til jer som ikke ved det).
Payblog lovede at der en uge senere ville komme en header på bloggen, og at det også ville blive muligt at ændre designet.
Guess what, people.. Jeg hørte intet fra dem. Jeg skrev adskillige mails til dem - men modtog ingen response. Så besluttede jeg mig få at gå public (næsten da), og skrive til dem inde på deres facebook side, så både læsere og andre bloggere kunne få et indblik i deres dårlige service. Der gik super kort tid, før jeg fik svar. De påstod at de ingen mails havde modtaget fra mig, og at de faktisk havde sendt mig mails.
Yeah right.. Jeg havde tjekket spamfilter og slettede mails før jeg skrev til dem på facebook.
Anyways - jeg vil nødig skrive en hel roman i dette indlæg til ære for de luskebukse!
Laaang historie kort: Payblog slettede min blog og alle de andre blogs under deres domæne.
..Og så forsvandt de selv. Pist borte var de. Ingen forklaring, ingen mails om at man skulle sørge for at få hentet sine indlæg ned
 - I N G E N T I N G!
Så de blog indlæg der blev skrevet mens jeg var på den anden blog, ja, dem ser jeg ikke igen.

Men nu er jeg tilbage, right here, på blogspot.
Dog med et nyt blognavn, ny header - og med masser af gåpåmod til at blogge videre. 

xoxo Tina. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar