søndag den 7. april 2013

Krøller eller ej.



Overskriften på indlægget siger lidt sig selv, men i den forbindelse vil jeg fortælle hvad mit dilemma her helt præcist går ud på.
Jeg har naturligt faldt i mit eget hår og det er meget tykt mit hår (tror sagtens der kunne være til to hoveder i min manke?). Jeg er helt vild med krøller, jeg synes simpelthen det er noget af det flotteste!
Jeg går så og leger med tanken om at afprøve skum permanent på hjemmefronten (det skulle holde i kun 3 måneder, og efterfølgende falder det ud, så man ikke skal vente på det gror ud). 
Det trækker rigtigt meget i mig, at få det afprøvet, for det er ikke hver dag mit naturlige fald gider som jeg vil.
Førhen glattede jeg altid mit hår med glattejern, men det synes jeg ikke er pænt til mig længere (desuden er mit mål at mit hår skal blive sundere, nu hvor jeg mere eller mindre har fået min egen hårfarve igen - og ja, jeg ved godt skum permanent ikke er super sundt, men det er sundere end alm. permanent).

Hvad synes i, derude bag skærmen.
Hvad klæder mig bedst - og burde jeg kaste mig ud i det?

xoxo Tina.

4 kommentarer:

  1. Altså, har hørt om mange, som har prøvet at gøre det selv, og så er de endt op med puddelhår. Det skulle være lidt svært at styre, men har jo ikke selv prøvet det. Tror ihvertfald det kunne være flot til dig, hvis det hele gik godt :)

    shinakjaer.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Shina.
      Jeg har faktisk ikke kunne finde så mange emner på nettet, der omhandler skum permanent derhjemme. Men har derimod hørt masser af skrækhistorier, om folk der har gået til frisøren og betalt dyre domme, hvor resultatet er noget de har fortrudt.
      Jeg tror det ender med jeg kaster mig ud det, håber i hvert fald det bliver et fint resultat.
      Mange tak.
      :-)

      Slet
  2. Jeg synes helt klart, at såfremt du har mod på det, er det bare med at kaste dig ud i det. Du ser skide godt ud med krøller - og bliver det kruset, er det hår og skal nok komme på rette spor igen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sofie.
      Ja, heldigvis falder det ud efter 3 måneder, så ventetiden er ikke så lang, hvis resultatet ikke lige er mig. :-)

      Slet