torsdag den 4. april 2013

Spring is near - are your nails set and clear?


Onsdag har jeg været på en ''ose'' tur, som min mor kalder det, (på trods af at der altid bliver shoppet, når vi oser). Hun insisterede på at der helt sikkert var et eller andet jeg manglede (på trods af at jeg altså er 20 år, og ikke bor hjemme længere), men der skal jo også være plads til at forkæle fuglene, selvom de er fløjet fra reden. ;-)
Det endte så med at vi fandt nogle lækre Essie lakker i matas - og hvornår pokker har de fået Essie i Matas? Det er alt for længe siden jeg har været et smut i Matas. Jeg synes ikke deres forårs kollektion havde en lak som lige passede mig, så det blev Mint Candy Apple der landede i kurven. Jeg synes den er så fin og forårs frisk - og jeg har længe leget med tanken om at købe den. Jeg er typen der er lidt farve ''skræmt'', specielt når det kommer til neglelakker. :-)

Hvilke lakker er blevet en del af jeres egen lille kollektion dette forår?

xoxo Tina.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar