fredag den 25. januar 2013

Fødselsdag igår, øv dag idag.

Jeg står til regnskab, for den grimme flødeskum. ;-)

Igår var jeg hjemme hos mine søde forældre, i den anledning at min dejlige mor havde fødselsdag.
Hun var desværre ikke på toppen, - hun var blevet bidt af noget influenza eller forkølelse.MEN, på trods af det, så havde vi en kanon hyggelig dag og aften sammen.
Vi fik god mad, culottesteg med hele molevitten (perleløg, kartofler, bearnaise, lækker salat og en god hjemmelavet dressing.)
Vi afsluttede aftenen med den knap så kønne lagkage jeg fik lavet.
Men, mums! Hvis man selv må ha' lov til at sige det! Jeg havde ''vædet'' lagkagebundene med en lækker amaretto som min morfar engang havde foræret min mor. Haps!
Idag endte jeg med at sove det meste af min dag væk. Jeg har været så heldig at slæbe en baktusse eller to med hjem. Så da dagen startede, besluttede jeg mig for at bygge et slot af puder og dyner inde i kæresten's og min chaiselong, så jeg kunne bruge dagen i drømmeland - i håb om at mit hoved ville stoppe med at dunke som en tikkende bombe.
Det var dog først efter mange timers søvn, og en kær overbevisning om at Panodil Zapp ville gøre undværker, at mit hoved gav mig fred. Jeg var lidt skeptisk for at sluge sådan en hestepille, men jeg må erkende at effekten er hurtig, og at kæmpe-pillen faktisk er nemmere at sluge end en almindelig Panodil.

Da jeg endelig engang imellem var vågnet, kunne jeg ligge og ærgre mig over, at mine hyacinter havde valgt at springe ud, nu hvor min lugtesans var væk. :-(
De dufter jo himmelsk, sådan nogle!
 

Da kæresten havde fri, ville han være ekstra kærlig. Så han købte en omgang bland-selv Chai Latte.
De der Chai Latte, er blevet ret mainstream. Så jeg måtte lige prøve og se, hvorfor det er så udbredt.

Jeg forstår det IKKE. Jeg synes simpelthen det smagte.. Ja, mildt sagt, forfærdeligt..

Synes du at Chai Latte er go eller no go?
Jeg holder mig i hvert fald til varm kakao, eller almindelig te.

Vi blogges!

4 kommentarer:

  1. Chai Latte, smager godt! Men jeg fortrækker, varm kakao - det må jeg sige.
    Sød blog! Følger dig, vil synes det ville være fedt hvis du vil følge tilbage :-)
    vicweaver.blogspot.com
    Kram Victoria.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er måske rendt ind i et uheldigt mærke. :-)
      Mm, ja, varm kakao er lækkert.
      Tusind tak for rosen.
      Jeg smutter ind og tjekker din blog ud nu.

      Slet