søndag den 20. januar 2013

Kulden, en lørdag nat.






Min kæreste og jeg var i mine forældres hus igår, for at bruge lidt tid sammen med min bror.
Vi fik set nogle film (''Hotel Transylvania'', og den originale ''Evil Dead'' fra 1981). 
''Evil Dead'' er en gammel gyser, som i nok kan se. Jeg må ærligt erkende, at den bragte lattermusklerne i spænd. Gamle film er jo ikke lige så effektfulde, som de nye er. Dog fik jeg et enkelt chok, og de andre blev kun forskrækkede fordi jeg skreg i vilden sky. Det er typisk mig - når jeg ser gyser film, plejer folk som regel kun at få chok, pga. mine pludselige skrig. :-D
Anyways, efter at have tilbragt den halve nat sammen med min bror, skulle kæresten og jeg vende snuden hjemad. Kl. 03.30 var vi på vej hjem, i minus 9 grader!
Nøj, for en kold fornøjelse!

Idag havde både kæresten og jeg snotnæse, på trods af vi var pakket godt ind i vintertøjet.
Så da vi langt om længe var kommet ud af fjerene, blev vi enige om at en kop varm kakao, og serien ''The Colony'', som er en ''reality'' serie på 10 afsnit, der handler om overlevelse. (Ja, det skal jo være noget som både manden og jeg gider se) nok skulle kunne gøre underværker på denne snottede søndag.

Lige nu orker jeg ikke at tænkte på, at weekenden faktisk slutter lige om lidt. 

Har jeres weekend været god? 
Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar