søndag den 27. januar 2013

Where do you go?

På vej hjem til vores lune lejlighed, efter en skøn dag i familiens tegn. 


Vi har startet et nyt år. Hvad betyder nyt? For mig er det en ny start, en frisk og ikke mindst en mulighed for at gøre noget nyt. For mig kommer 2013 til at blive NYT.
2012 var ikke min favorit, når vi skal tage et kig tilbage i kalenderen. Der skete alt for meget som de fleste havde kunne været foruden, så de gode oplevelser stod til sidst i minus kontoen.

I år har jeg en masse ting jeg vil nå. Der skal gøres noget ved alle de ting jeg bliver ved med at snakke om, men som jeg aldrig har fået gjort noget ved.
Planen er so far: at begynde i fitness med min bedste veninde, kvitte smøgerne (i første omgang ved hjælp af en e-cigaret), at huske at leve livet og opleve de ting JEG vil - livet er for kort til at priorteer anderledes.

I år handler det for mig om at gøre de ting, som jeg normalt ville tøve med at gøre.
Jeg vil forsvinde derhen, hvor jeg allermest har lyst til at befinde mig.
Derfor har kæresten og jeg blandt andet også snakket om, at det var på tide at vi kommer ind og hører min yndlings artist live - Tina Dickow. Hun turneer i øjeblikket med hendes nye album ''Where Do You Go To Disappear?'', men alt er udsolgt på den turné. Men til mit held, så kommer der en koncert med hende og Søren Huss til august.  Så nu har jeg chancen, og jeg vil gribe den. Jeg vil priorteer hvad jeg har lyst til, og det er i hvert fald at hører min absolutte favorit, LIVE.

That's where i'm going to disappear, in august! ^
Where do you go to disappear - this year?

Har du sat dig nogle mål for år 2013?


Vi blogges!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar