tirsdag den 22. januar 2013

Pretty Little Liars - PLL


Pretty Little Liars
Serien foregår i den fiktive by Rosewood, Pennsylvania.
Vi får lov til at følge Aria, Hannah, Spencer og Emily. 4 piger hvis klike falder fra hinanden, efter at det 5 medlem Alison forsvinder på mystisk vis. Et år senere begynder de at modtage beskeder fra en mystisk person ved navnet "A". ''A'' truer med at afsløre deres hemmeligheder. I første omgang tror de det er Alison selv, men efter  hun bliver fundet død, indser pigerne, at en anden kender alle deres dybeste hemmeligheder, alle de hemmeligheder, som de troede at Alison var den eneste som kendte til. Alison blev også forfulgt af A, og pigerne fortsætter med at finde flere og flere oplysninger om A og Alison forsvinden - Alt imens at risikere deres liv.


I aften kommer der et nyt afsnit, i denne spændende serie som jeg trofast følger med i.
Jeg begyndte at se serien i slutningen af 2012, (showet havde premiere i 2010), og jeg er fuldstændigt bidt af den serie. Jeg fik set alle afsnittene der var at finde online, og må nu lade min tålmodighed komme på prøve.
Der kommer et nyt afsnit hver tirsdag, og det er som regel til rådighed på nettet, allerede onsdagen efter.
Denne serie, er for mig, en af de serier man lever sig helt ind i. Den slags serier, hvor man holder vejret, mærker deres vrede, deres sorg og deres kærlighed.
Hvis man er til serier med drama, er denne serie klart værd at anbefale.

Andre favoritter har været Desperate Housewives, Sex And The City og sidst men ikke mindst The Walking Dead (som starter igen d. 2/10-2013)

Hvilke serier er jeres favoritter, kære læsere?



Vi blogges! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar