onsdag den 30. januar 2013

GOODIEBOX - Januar 2013



Dagen startede, som en hver anden - med min morgenmad. 
Jeg er typen der ikke har den største appetit, lige fra morgenstunden - men lidt yoghurt med grov valsede OTA solgryn, giver god energi - og er nemt, hurtigt og ikke mindst lækkert.

Så ringede det på døren, og med GB's besked til alle deres GOODIEnistas på facebook igår, om at de havde sendt denne måneds GOODIEBOX afsted, så var jeg godt klar over, at postmanden havde en dejlig overraskelse med idag. 
Som GB's folk skrev igår, så har GOODIEBOX'en fået et facelift.
Mere om det!


Sådan så pakken uden.
Som i jo nok kan se, så er denne ikke kvadratisk, som GOODIEBOX's pakker plejer at være.
De hvide kasser med sløjfebånd, er netop blevet udskiftet med denne lækre stilrene sorte boks!

Indholdet er dog stadig pakket ind i lækkert silkepapir, forsejlet med GB sticker.

Her er indholdet så!  Jeg blev positivt overrasket, da jeg så at der var 3 fullsize produkter med.

Yogi Tea, med Ingefær, Citrongræs, Lakridsrod, Pebermynte og Sort Peber. Og så er teen økologisk!
Lige nu sidder jeg med en kop, af denne varme spicy te.
Det er lidt af en anderledes smags oplevelse jeg gennemgår lige nu, da teen er meget stærk og skarp i halsen.
Hvis jeg havde haft lidt honning til at mildne den med, så tror jeg at den vil være et hit!

Naturlig frugt- og nøddebar.
Dens største % indhold, består af dadler. Og da jeg ikke er fan af dadler, så lader jeg mig ikke udtale nærmere om denne bar. Jeg smagte den, men det er ikke et hit for mig.

ORIFLAME ecobeauty, smoothing day cream. 
Denne dagcreme kom i fullsize, hvilket jeg giver tommel op for.

Dagcremen er mærket:
FAIRTRADE
ECOCERT (som garantere at ingredienserne er økologiske, og at brugen af syntetiske stoffer er minimal)
FSC (som garantere at papiret - til emballage, kommer fra skove, der drives forsvarligt.
VEGAN (står for at produktet ikke indeholder noget fra dyr, samt at det ikke er testet på dyr).
Alt i alt, sidder jeg nu med en creme i hånden, som med god samvittighed, - ikke mindst for min hud, men også for dyrene, miljøet og resten af verden, kan bruges dagligt.

MÁDARA Moon Flower, Rose Beige Tinting fluid. Som jeg ikke helt er klar over hvad er - hvis du ved det, så skriv det lige i kommentaren. :-)
PHILIP MARTIN'S, Body Shower Juice, Som også består af naturlige ingredienser. Den indeholde IKKE sulfat og parabener.
john masters organics, firming eye gel, en øjn gelé, baseret på planteekstrakter.

Matas natur, håndcreme - lavet på Gojibær og økologisk Aloe Vera - uden parabener og farvestoffer, MED parfume.
Jeg har stiftet kendskab med denne håndcreme for længe siden. Den er lækker, luftigt - ikke for fed, og så dufter den dejligt. Men vigtigst af alt, så blødgøre den hænderne. (Og er svanemærket!)

DECUBAL ECOLOGICAL body lotion 200ml, med hyldeblomst og olivenolie.
Endnu et lækkert økologisk produkt, uden parafume, parabener og farvestoffer.
ECOCERT og Svane mærket.

Når alt kommer til alt, så var jeg fint tilfreds med denne måneds GOODIEBOX.
Jeg er vild med, at de nu ligger så meget vægt i det som er godt for os, vores hud, miljøet og dyrene.
Det eneste minus (som jeg vil mene er et stort minus) er at der plejer at ligge en seddel i boxen, men infomation om hvert produkt. 
Hvis du ikke er medlem af dette lækre koncept, så kan du tilmelde dig HER for sølle 119,- om månenden (Inkl. fragt). -INGEN BINDING! :-)

Vi blogges!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar