Igår er det præcis en måned siden, at jeg afsatte en ordre hos Zalando.
Et par dage senere fik jeg en mail om at de ting jeg havde bestilt, var udsolgt.
Så skrev jeg en mail til dem, -og efterfølgende en mail mere, da jeg ikke havde fået svar på den første.
Jeg henvendte mig om at få pengene tilbage. Efter 7 telefon samtaler, hvor deres ekspedienter allesammen siger noget vidt forskelligt - og nu en måned senere, er pengene langt om længe kommet tilbage.
De stod reserveret på min konto i en hel måned. Mage til dårlig og langsom service skal man lede længe efter.
Jeg handler ikke ved Zalando mere.
hold da op - dårlig service !
SvarSletJa! Også i den grad.. :-)
SletJah - det skulle de lige ha gjort mod mig,
Slethavde sku ringet til dem hver dag og skældt ud :b
Jeg var også arrig til sidst. Synes simpelthen det var dårlig kundeservice!
Slet:-)
Tror jeg gerne!
SletDet er fandme også dårligt!